Plis Plas Festival en Vigo

Fecha 13-05-2018
Lugar
0 Flares Facebook 0 Twitter 0 Google+ 0 Pin It Share 0 LinkedIn 0 0 Flares ×

Plis Plas Festival en Vigo

Chega a 2ª edición do festival adicado ás crianzas para gozar en familia! Espectáculos teatrais, concertos, obradoiros, contacontos, xogos, mercadillo… e unha grande cantidade de actividades de balde e propostas de calidade e respectuosas coa infancia, que se celebrarán durante todo un fin de semana no Pau de Navia (Vigo). Un festival urbano multidisciplinar para reivindicar os plans de lecer en familia e a calidade dos mesmos. PLIS PLAS FESTIVAL é unha iniciativa de Plis Plas, la guía de los niños e MUNDO Sonoro, Escuela de música, dous emprendementos que se fusionan para xerar un festival adicado ao seu público máis concreto.

Participan:

  • Paco NogueirasDiplomado en Graduado Social, músico e actor. Tras formarse cos artistas Andrés Pazos e Fabio Mangolini, impartiu clases de teatro e dirixiu representacións en entidades culturais e escolas. Foi actor e percusionista de Els Comediants e Os Quinquilláns. Na actualidade forma parte da Orquestra Os Modernos, da compañía Os Tres TENedORES e da Campaña de Animación á Lectura de KALANDRAKA. Participou en formacións de música tradicional e foi creador da banda sonora de varios espectáculos teatrais, musicais, de danza e dunha serie infantil da TVG. Ten colaborado con Ophiusa e co proxecto Apego. 
  • Servando Barreiro: Santiago de Compostela, 1979. Estudia desarrollo de productos electrónicos, sonido y un máster en “comunicación audiovisual en la era digital”. Reside y trabaja en Berlín. Últimas performances/instalaciones en: Festival pikslaverk / raflost, Reykjavik; Transmediale 2010, Berlín; piksel festival, Bergen, Noruega; y musikhochschule Freiburg (mehrklang festival),

 

  • Brais das Hortas

Na TROPA DE TRAPO toca guitarra eléctrica, clásica, acústica e portuguesa, laúde árabe, frauta chinesa, caixón, batería de refugallo, darbouka, karkaba, kalimba, beatbox, harmónica, antenas tubulares, melódica, efectos sonoros…

– Músico dende 1996. Actualmente en grupos como Sacha na Horta e Blues do País.

– Músico e clown no espectáculo de Peter Punk PETER PUNK E O NENO IMPERDIBLE.

– Formou parte da Banda Fura Fura, que homenaxeou a Zeca Afonso.

– Compón e grava BSO para A Tropa de Trapo, Peter Punk, Titereficciós (BSO de Chove, espectáculo para bebés)

 

  • Magin Blanco: Magín Blanco es un músico gallego de larga trayectoria. Su carrera musical comenzó en los 80 con el grupo La Rosa, formación de la que fue líder indiscutible y con quien publicó cuatro discos entre 1988 y 1995. Desde el 2006, lanza tres trabajos en solitario y en los últimos años ha ido abandonando el panorama discográfico de los adultos para centrarse en la música infantil.

    En este ámbito, nos ha ofrecido joyas como los temas A bruxa Maruxa y Xa son maior, presentes en María Fumaça (Editorial Galaxia 2012). La niña y el grillo en un barquito es un exitoso libro-disco de Magín Blanco que por su calidad musical y la hermosura de sus letras ha sacudido el panorama de la música infantil.

  • Asaco Circo: La bonita historia de este dúo hispano-brasileño comienza en el momento en el que se conocen en el año 2006 coincidiendo durante un Cabaret de Circo en Santiago de Compostela. Poco tiempo después de esta unión, toman la decisión de fusionar en un espectáculo todos sus conocimientos y experiencias, buscando en la calle su mejor espacio escénico y la comunicación directa con el público.En el 2007 fundan la Compañía Asacocirco, la integran Miriam Crespo y Joao Alvim, varios años antes comienzan su formación en distintas disciplinas circenses centrándose en los malabares como eje principal y combinándola con otras artes.Desde que esta pareja se conoce no paran de actuar, crear, viajar, reír y también llorar hasta conseguir un estilo de humor que no tiene fronteras y que cautiva a público de todas las edades. 

 

  • Nono Peter Punk: 

A compañía PETER PUNK PALLASO nace arredor de 2003 có espectáculo unipersoal CHUNGO QUE TE CAGAS, que perfilará o seu humor fresco, irreverente e orixinal.

Nos seguintes anos terá unha evolución meteórica. Crea o seu segundo unipersoal, A CHUNGATRONA, no que mantén o seu estilo singular.

Máis tarde crea dous espectáculos dirixidos polo pallaso e dramaturgo Walter Velázquez: PETER PUNK E O NENO IMPERDIBLE, con música ao vivo, creada e interpretada por Brais das Hortas, con quen comparte elenco. E PEOR IMPOSIBLE, o espectáculo máis recente, e no que se confirma a madurez deste pallaso internacional.

 

  • Cuarteto Caramuxo: Cuarteto Caramuxo (Esp) El Cuarteto Caramuxo es un sexteto formado por cuatro clarinetistas, un acordeonista y una percusionista que reinterpretan la música tradicional gallega desde una óptica contemporánea en la que se mezclan unas composiciones elaboradas con gran delicadeza y llenas de guiños a todo tipo de estilos musicales, una instrumentación sorprendente en un grupo de música folk y una cuidada puesta en escena derivada de su experiencia en espectáculos teatrales. Nacidos como cuarteto de clarinetes clásico a finales de los años 80, pronto derivaron sus interpretaciones hacia la música popular presentando por primera vez en 1998 un repertorio integro de música gallega creada por compositores amigos y algún arreglo propio. En sus trayectoria han sido galardonados con un Premio María Casares de Teatro por la música de su espectáculo Vento Mareiro (2006), Premio Concurso Folk Cancioneiros de la Fundación Pedro Barrié de la Maza (2008) gracias al cual publicaron su primer disco “Tiruriru”, Premio Opinión de Música Folk (2010) y recientemente el Premio Martin Codax de la Música Gallega al mejor grupo de música folk 2014 del que también fueron finalistas en la edición de 2013. 

 

Publicidad

0 Flares Facebook 0 Twitter 0 Google+ 0 Pin It Share 0 LinkedIn 0 0 Flares ×