Festival Vive Nigrán

Fecha 17-07-2021
0 Flares Facebook 0 Twitter 0 Google+ 0 Pin It Share 0 LinkedIn 0 0 Flares ×

O festival Vive Nigrán volve para o 16 e 17 de xullo. Ademais, xa contan coa primeira confirmación da V edición do festival é a banda Sidecars que estará o sábado de xullo no Campo de fútbol de Monte Lourido de Nigrán.

Este festival xunta desde a mañá ata a noite, diferentes experiencias para todas as idades: praia, monte, mar, gastronomía, charlas, talleres, mercadillo, música, sesións Dj… nun marco incomparable, situado na bahía de Nigrán e co impoñente perfil das Illas Cíés de fondo. Este emprazamento estratéxico en pleno Val Miñor, é un dos seus trazos distintivos, no que o escenario natural é parte do espectáculo. O recinto do evento atópase a escasos metros mar, xunto ao areal de Praia América, que se estende entre Monte Lourido e Monteferro, un dos lugares con máis encanto das Rías Baixas.

Así mesmo, estará adaptado á situación actual da pandemia e aplicaranse 

SIDECARS

Só uns poucos días despois do anirversario do seu último disco, Ruído de fondo,que viu a luz cando o país saía do seu (primeiro) confinamento, os madrileños Sidecar, con quince anos e media ducia de discos ás súas costas, asolagarán do mellor Rorck alternativo o campo a pé de praia de Monte Lourido. Sen dúbida, nada mellor para inaugurar un verán que se fixo esperar dous anos!
 
NATALIA LACUNZA
La cantante, compositora, e intérprete ha conseguido romper el estigma del éxito y el concepto que supone brillar en un programa como Operación Triunfo, para convertir su música, sus influencias y su forma de entender las canciones, en su única carta de presentación.
 
LOCOPLAYA
Son tres chicos y un burro que molan mucho. Es un grupo de rap canario que nace con la esencia del verano y hacen música para vacilar. En el 2014, Bejo, Don Patricio y Uge forman Locoplaya. Desde entonces no paran de hacer música con una actitud y estética muy propia, muy de las islas. Una actitud que se refleja en las canciones: pasota, desenfadada y una estética que vemos en los “videos”, fresca y divertida.

GINEBRAS

Han entrado arrasando en la escena indie nacional, con su adictiva mezcla de frescura y buenas canciones. En poco tiempo se han convertido en una de las bandas que todo el mundo quiere ver, aumentando su número de fans en cada uno de sus enérgicos directos.

Horarios

Locoplaya y Verto – jueves 15 de julio

Natalia Lacunza y Gin¡nebras – viernes 16 de julio

Sidecars – sábado 17 de julio

 

Publicidad

0 Flares Facebook 0 Twitter 0 Google+ 0 Pin It Share 0 LinkedIn 0 0 Flares ×