Concierto de Caxade en Pontevedra, dentro de las Fiesta de Pontevedra 2018.
CAXADE é o novo projecto pessoal de Alonso Caxade. Indie-folk cum arrecendo a música minimalista e a sons bucólico-pastorís da velha Europa. Música elegante, modesta e singela, surrealismo pós-modernista e discurso reivindicativo, metafórico e irónico.
CAXADE é neste momento umha banda musical, mais nasceu no último trimestre do ano 2012 como um projecto audiovisual transgressor através da publicaçom das video-criaçons “Dança dos Moscas”, “Gente Pota” e “Sr. Xorda” (com Javier Antelo Seoane, Íria Pinheiro e Tánia Ameneiro), um universo surreal de pessoas poderosas com cabeças que soam ao choco das potas, que movem fios para enganar-nos no menu que temos que comer, com pretenções de nos ilusionar convertertendo-nos em moscas dançando ao redor do seu manjar favorito e que, no fundo, criam a utopia com a que sonham: que nom nos escoitemos nem nos organizemos, porque eles tampouco querem ouvir.
Foi nominado aos “Premios Mestre Mateo”, aos “Premios Opinión”, aos “Premios Galegos da Música” e gahou o “Certame Música Xove”.
Em novembro de 2013 editou no selo cooperativo “Discos da Máquina” o seu primeiro trabalho discográfico “A Dança dos Moscas” com a banda formada por: Manu Paino (trompeta e carilhom), Manu Espinho (bombardino), Xosé Tunhas (bateria) e o próprio Alonso Caxade (voz e acordeom).
O 30 de novembro estreou-se o seu último video-clipe “Capadores de Extraterrestres” que vem a ser o quinto, mas o primeiro feito cumha peça do novo disco.
Alonso Caxade: voz e acordeom
Manu Paino: trompeta e carilhom
Manu Espinho: bombardino
Xosé Tunhas: bateria