Noticias de Hoy
XulioXiz
Localidad: Lugo (Concello)
Fecha: 23/11/2017
Horario: 19:30 a 19:30

12 meses 12 Lugos: XULIO XIZ

12 meses, 12 Lugos é a novo iniciativa promovida pola Comisión de Arquitectura e Territorio do COAG Lugo. Os últimos xoves de cada mes a Sede do Colexio acollerá a un invitado para compartir a súa visión, experiencias e forma de vivir a nosa ciade. Persoas de profesión diversas coas que, trala súa poñencia e en formato charla-coloquio, falaremos sobre o que foi, o que é e o que queremos que sexa a nosa cidade.

Na Sede do COAG Lugo - 19.30

Acompañaranos desta volta XULIO XIZ

Licenciado en Ciencias de la Información y maestro, es cofundador de Ophiusa, Galicia Digital y Televisión Lugo. Funcionario jubilado de la Xunta de Galicia.

Trabajó en Radio Popular de Lugo (1968-1985), y en la Delegación en Lugo de El Ideal Galego (1968-1985). A mediados de los años ochenta, dirigió programas culturales en la Radio Galega: “A radio máis nova”, “Galicia, pobo a pobo”, “Amigos” y “Literatura viva”.

Actualmente colabora en www.galiciadigital.com , La Voz de Galicia, Radio Popular de Lugo, Onda Cero Lugo, www.xornaldelugo.com y www.galicia24horas.es

De 1983 a 1989 fue Jefe del Staff da Presidencia del Concello de Lugo y Gerente del Patronato de Cultura, organizando en este período más de mil actos culturales.

Junto con Marcial González Vigo (†), obtuvo una veintena de premios nacionales e internacionales de Radio y TV, entre ellos el Premio Internacional de Radio del Bimilenario de Lugo, Nacional de Radio y TV Ciudad de Salou, Nacionales de Radio de la Lotería Nacional, I.N.D.O., Rosalía de Castro, La Mancha… o Premio Mundial de Radio-Tv Mallorca 1980.